Selasa, 02 Maret 2010

rindu.ku/jatuh hati/jazi/2706


Ya Allah, jika aku jatuh cinta cintakanlah aku pd seseorang yg melabuhkan cintanya pada Mu, agar bertambah kekuatanku untuk mencintai Mu Ya Muahaimin, jika aku jatuh cinta izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut pada Mu, agar tidak terjatuh aku dlm jurang cinta semu.. Ya Rabbana, jika aku jatuh hati, jagalah hatiku pdanya agar tidak berpaling dr hati Mu Ya Rabbul izzati, jika aku rindu rindukanlah aku pd seseorang yg merindui syahid di jln Mu Ya Allah. jika aku rindu jagalah rinduku padanya agar tdk lalai aku merindukan surga Mu Ya Allah, jika aku menikmati cinta kekasih Mu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat disepertiga mlm terakhir Mu Ya Allah, jika aku jatuh hati pada kekasih Mu jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kpd Mu Ya Allah , jika kau halalkan aku merindui kekasih Mu jangan biarkan aku melampui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kpd Mu Ya Allah , Engkau mengetahui bahwa hati hati ini telah terhimpun dlm cinta pada Mu tlh berjumpa dlm taat pada Mu, tlh bersatu dlm dakwah pd Mu dan telah terpadu dlm membela syariat Mu penuhilah hati hati ini dgn Nur Mu yg tiada pudar lapangkanlah dada dada kami dng limpahan keimanan Amiinnn.... Amiinnn.... Ya Robbal Alaminnn....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Bagaimana dengan hati kita ?

sejak 22 03 2010